Cross media tools


MAQUINA geeft geen marketingadvies vanuit een ivoren toren. De op elkaar afgestemde communicatietools die je worden voorgesteld worden effectief in-house ontwikkeld, door een groep getalenteerde design professionals. We zijn gebeten door digital, gepassioneerd door print en begeesterd door video. Kom maar op met die uitdaging.

Consistent creatief

Als bedrijf of organisatie communiceer je veel. Heel veel. Nog meer dan je zou denken, eigenlijk. Precies daarom heb je een partner nodig die een uniforme stijl voor jouw communicatie kan creëren. Of het nu gaat om huisstijldocumenten, commercieel drukwerk, online aanwezigheid of inspirerende visuals voor je social media-accounts: uniformiteit en consistentie zijn key. MAQUINA waakt mee over je branding en zorgt zo voor de consistente en professionele uitstraling van je organisatie.

 

— Audiovisual

— Event & expo

— Public Relations

— Print

— Social media

— Website & UX

Cross media content of mixed media

Met print, digital, audio en video heb je als merk een massa aan mogelijkheden gekregen om je boodschap de wereld in te sturen. Het blijft echter wel zaak die boodschappen netjes op elkaar af te stemmen binnen jouw branding afspraken. En dit brengt best wat uitdaging met zich mee! Dacht je bijvoorbeeld al na over hoe je logo zich zal gedragen op een klein smartphonescherm? Of in die denderende animatievideo? Wat de boodschap of de drager ook moge zijn: de strategen, designers & communicatiespecialisten bij MAQUINA loodsen je feilloos naar het perfecte resultaat.

Geïntegreerd concept

Bij het geïntegreerde concept zijn de afzonderlijke tools, of media, gedeeltelijk of volledig met elkaar verweven terwijl ze wel samengehouden worden door de boodschap of het concept. De reden waarom de media overlappen komt door de beperkingen die de afzonderlijke media hebben. De eigenschappen van de media vullen echter elkaar wel aan. Print bijvoorbeeld bereikt een bepaald publiek en kan worden aangevuld met online media zoals website en social kanalen zoals facebook, instagram, Google, pinterest, en nog veel meer.

Radio en Televisie zijn daarnaast ook 2 analoge kanalen die altijd worden aangevuld met print en/of andere online media. Dit komt doordat er bij radio & televisie, net zoals in print, een beperking is aan interactie met het publiek. Deze wordt bij gevolg aangevuld door de kracht van de mobiele telefoon, de sms-functie, een website, enz. Door media te combineren wordt er gezorgd voor een grotere beleving en dus ook grotere betrokkenheid met het doelpubliek.

 

Welke specifieke media moet worden ingezet hangt volledig af van de doelgroep(en) van jouw brand en het concept / de boodschap.  

wij zijn communicatiepartner van

en meer…

 

Voer ook consequente communicatie

Praat met ons.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!

Share
Om de werking van deze site zo optimaal mogelijk te houden, maken wij gebruik van enkele cookies. Je leest er alles over in onze privacy policy.
Holler Box