• branding

nieuwe frisse branding voor de internationale speler, Bambinex

met een vrolijke stijl voor blije baby's

Bambinex is fabrikant van herbruikbare luiers. Met werkelijk talloze verschillende dessins één van de meest modieuze, trouwens. De marketingaanpak bleek echter wel een boost te kunnen gebruiken. Ntriga ging met dit merk aan de slag en hielp het de luiers ontgroeien.

de uitdaging

De verouderde stijl en de marketingaanpak kon wel een boost gebruiken.

onze oplossing

  • Rebranding
  • Website
  • Packaging

het resultaat

Samen met de klant werden de pijnpunten van de huidige marketingaanpak blootgelegd, om die zo direct en onderbouwd te kunnen aanpakken. Dit leide tot een volledige herwerking van de bestaande websitecommunicatietools.

een speelse kijk op herbruikbare pampers

strategie

Samen met de klant werden de pijnpunten van de huidige marketingaanpak blootgelegd, om die zo direct en onderbouwd te kunnen aanpakken. De eerder besproken strategie leidde tot een volledige herwerking van de bestaande websitecommunicatietools.

beeldvorming

Een belangrijk, zo niet hét belangrijkste, punt bij het in de markt zetten van babyspulletjes is de beeldvorming. Mooie, sfeervolle foto’s en video’s van hoge kwaliteit zorgen voor een prachtige weergave van de merkbeleving. In alle foto’s werd daarom ook het gezin centraal gezet.

brandbook

Er wordt bij Bambinex stevig op het productdesign gefocust. En maar goed ook. Ntriga geeft daar met een volledige brand stylguide ook een grafisch vervolg aan. Door een duidelijke stijlgids blijft de identiteit en de waarden van Bambinex als merk beter beschermt.

een productwebsite die doet dromen

Naast de beeldavorming werd ook de website stevig onder handen genomen. De sfeer van de fotografie werd in een speels webdesign doorgetrokken, waarin ook de illustraties uit de dessins werden teruggebracht. Een handige store locator helpt je als bezoeker onmiddelijk de winkel vinden die je zoekt.

speels & los of strak in 't pak? contacteer ons voor jouw rebranding!