• branding
  • data oplossingen

bull's-eye met de branding voor wereldspeler Seyntex

het hart van high-end tactical clothing and apparel merk

De Belgische textielfabrikant Seyntex ontwikkelde al verschillende lijnen van high-end veiligheidskledij voor tactical professionals. Ntriga stond op haar beurt in voor de branding en de creatie van een passende, stoere merkidentiteit.

de uitdaging

Merkontwikkeling van A tot Z

onze oplossing

  • Corporate identity
  • Creative direction
  • Corporate en product campagnes
  • Fotografie & videografie
  • Offline tools
  • Webdesign

het resultaat

Door het passende imago kan Seyntex hun doelpubliek succesvol bereiken. Ntriga ontwikkelt een merkbeeld met oog voor de toekomst en past op elke tool een uniforme grafische identiteit toe.

Merkontwikkeling van A tot Z voor het high-end tactical clothing and apparel merk

De Belgische textielfabrikant Seyntex ontwikkelde al verschillende lijnen van high-end veiligheidskledij voor tactical professionals. Ntriga stond op haar beurt in voor de branding en de creatie van een passende, stoere merkidentiteit.

 

Give us the tools, and we’ll finish the job

Dixit Winston Churchill. En eigenlijk ook onze opdrachtgever. We zorgen ervoor dat Seyntex op-en-top klaarstaat met de juiste tools voor elke vorm van communicatie. Of het nu gaat om een brand identity kit, de lancering van een nieuw merk of het organiseren van een fotoshoot voor de productcataloog: Ntriga at your service.

een campagnebeeld dat spreekt

Een doordacht logo kan dan wel de basis van je merk zijn, om verder te raken heb je nog andere tools nodig. Een creatief campagnebeeld voor advertentiesbrochures of een beursstand bijvoorbeeld. Ntriga kent de weg van concept tot de nabewerking van de fotoshoot. We realiseren zowel corporate campagnebeelden als, op regelmatige basis, nieuwe productcampagnebeelden.

we creëren een identiteit rond wat bestaat, niet andersom. De branding van uw product of onderneming moet aansluiten bij de visie die u erover heeft. Bij Ntriga vind je dan ook geen creativiteit om de creativiteit, maar doordachte en strategisch onderbouwde keuzes voor de vormgeving van uw merk.

grafisch ontwerp van communicatietools

Een militaire doelgroep bereik je niet met een lieftallig melk-en-koekjesimago. Het is daarom van primordiaal belang dat niet enkel het campagnebeeld, maar ook de grafische vormgeving van de verschillende communicatietools een stoer en solide beeld schetst. Ntriga ontwikkelt een merkbeeld met oog voor de toekomst. Welke tool er ook moet gemaakt worden, we kunnen er steeds een uniforme grafische identiteit op toepassen.

POS-materiaal

Time to spread the word and show the world! Door een breed inzetbaar campagnebeeld en dito visuele stijl wordt eenvoudiger het POS-materiaal ontwikkeld. Foldersbrochuresstalenwaaiers en zelfs wanden en meubilair voor verschillende beursstanden passeren de revue.

No i in team

Je merk in de markt zetten is meer dan een ‘paper mission’. Ntriga werkt conceptueel mee met standenbouwers en afwerkers om het meeste uit je imago op de beurs- of winkelvloer te halen.

voor to-the-point merkcommunicatie en branding, spring je bij Ntriga binnen